dinsdag 12 augustus 2008

Zakelijk CV Annet Struik – Creatief Consultant / Trainer


Facts & figures

Geboortejaar : 1973
Geboortejaar als trainer : 1998
Opleidingsachtergrond : Toegepaste Communicatie Wetenschap (Universiteit Twente)
Coach Counselor
NLP neuro linguïstisch programmeren
Autodidact : creatief denken & probleem oplossen
Creativiteit & vrije tijd : theatersport, 5 ritmes dans, beeldend werken
Missie : het creëren van ruimte om te kunnen stralen
Publicatie : ‘ 52 vonken, ruimte om te stralen’ - vanaf oktober 2008 verkrijgbaar.


Kernwoorden

leiderschap – inspiratie – creativiteit - persoonlijk leiderschap – authenticiteit
communicatie – teambuilding - spelenderwijs – interactief - doelgericht – flexibel


Aangesloten bij: Buro Spiff Business Leadership –
www.burospiff.nl


Profielschets

Ik ben een enthousiaste en creatieve professional, actiegericht en met oog voor ‘de menselijke kant’. Op mijn eigen authentieke wijze ga ik met mensen in dialoog om hen van daar uit te mobiliseren en bij processen te betrekken. Speerpunten hierbij zijn: het nemen van eigen verantwoordelijkheid en het verbreden van perspectief. Mijn flexibiliteit en improvisatiekunde combineer ik met doelgerichtheid en helderheid.


In trainingen bied ik mijn deelnemers de gelegenheid te ervaren. Ik creëer veiligheid en ruimte om te exploreren en spelen met nieuw gedrag, in plaats van alleen te focussen op theorie. Hierdoor raken zij gemotiveerd om (kleine) veranderingen te maken en het geleerde te integreren in de dagelijkse praktijk.

Ontwikkeling en het opdoen van ervaring (het werkelijk eigen maken van zaken) staan bij mij hoog in het vaandel, voor anderen en voor mijzelf. Ik geef met plezier aan kleine (≤ 8) en grote (≥ 90) groepen training in het Nederlands en in het Engels.

De Dijk zingt: ‘Ze verandert niet de wereld, maar wel mijn kijk erop’. Dit is wat ik in adviesgesprekken en -trajecten veelal doe: spelen met perspectief, zodat nieuwe inzichten en mogelijkheden duidelijk worden en nieuwe stappen gezet kunnen worden.

Hiernaast ontwikkel ik interactieve programma’s, werkvormen en materiaal voor trainingen en events. Speelse voorbeelden hiervan zijn terug te vinden in mijn boek ‘ 52 vonken, ruimte om te stralen’. Uiteraard stem ik de werkvormen af op de groep.

Een aantal opdrachtgevers:

Canon, KPMG, NS, Logica CMG, Brocacef, TNT Post, APS, SCO Lucas, Woonzorg Haaglanden, DHL, LEF Leren & Faciliteren, Result Training & Consultancy.


Geen opmerkingen: