zaterdag 30 augustus 2008

Reacties & aanbevelingen



"Annet denkt niet alleen in beelden, ze maakt deze ook toegankelijk voor de lezer. In dit boek doe je via rechter- en linkerhersenhelft zelfonderzoek. En dat is nuttig, want zelfkennis is de belangrijkste kennis die je kunt opdoen in je loopbaan. Met Annets boek wordt je dat nu wel heel erg makkelijk gemaakt!"
Huub van Zwieten, Droombaangoeroe® Talent First,
www.talentfirst.nl


‘ Wat mij enorm aanspreekt in dit boek van Annet, is dat zij in een paar zinnen de essentie weet te vatten van zaken die er toe doen. Ze maakt dit op een ‘geinige’ en eenvoudige manier heel toegankelijk, praktisch en bruikbaar.
En bovenal word ik er blij van. Wat aansluit bij mijn ervaring van de laatste jaren: voor een wezenlijke bijdrage (in de breedste zin des woords) dienen we ons bezig te houden met zaken waar we goed in zijn en waar we blij van worden. En daaraan levert dit boekje van Annet een heldere bijdrage’
Hans van Paridon, oprichter Spiff Business Leadership,
www.burospiff.nl


'52 vonken, ruimte om te stralen' is als een borrelende wensbron. Het helpt je inspiratie te vinden als je die even niet uit jezelf kunt halen. Maar de vonken springen snel over en laten het vuur en de passie in jezelf weer opvlammen. En als je wat minder groots en meeslepend wilt: je wordt er gewoon blij van :)’
Suzanne Unck, coach en auteur van ‘Vrouw met Pit’-
www.suusenco.nl


"Het is wél nodig jezelf de tijd te geven om te groeien. Het boek ‘52 vonken’ is als een doos vol groeibevorderde verassingen. Om even stil te staan, een nieuw perspectief te vinden én een volgende stap te zetten. Het onderwerp heeft altijd iets met je eigen droom te maken ; ) Neem af en toe een pagina."
Noor Bongers, Great Place to Live,
www.greatplacetolive.nl


'Het boek '52 vonken ruimte om te stralen' draagt eraan bij om mensen wakker te maken. Ik hoop dat veel mensen dit boekje zullen gebruiken om daardoor nog meer geïnspireerd te worden het leven ten volle te leven en weer een voorbeeld te zijn voor anderen.'
Bouke de Boer, directeur Nederlands Trainingsinstituut voor NLP (NTI NLP)
www.ntinlp.nl


‘Vraag me niet hoe het werkt, maar na twee uur een aantal ‘spelingen’ te hebben gedaan zag ik mijn leven een stuk positiever en zonniger tegemoet! Natuurlijk zijn sommige dingen best lastig, maar de positieve sfeer en het ‘out-of-the-box’ denken van het boek maakte dat ik allerlei nieuwe mogelijkheden zag waar ik daarvoor niet opgekomen was. Heel wonderlijk eigenlijk, maar wel heel heerlijk!” Maarten Stoffers, trainer

‘ Ik vond het heel leuk om met de oefeningen te werken. Ze zetten je aan het denken, geven energie en inzicht! Ik heb een aantal ook direct met de mensen in mijn omgeving gedeeld.’

Freek Sanders, consultant, www.worxwerkt.nl


‘ Toen Annet mij vroeg een aanbeveling te schrijven voor haar boek, moest ik denken aan een veel geciteerde uitspraak van Willem Elsschot: " Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Als trainer ben ik doorlopend op zoek naar speelse werkvormen die aansluiten bij wat deelnemers inbrengen. Bij wat hen persoonlijk en professioneel raakt. Dat valt niet mee. Daarom ben ik blij dat Annet de weg van Droom naar Daad gegaan is en ons daarvan laat meegenieten. Ik zal veel van haar gaan 'lenen' de komende tijd. Wat maakt het mogelijk de weg van Droom naar Daad af te gaan? Wat het lastig maakt weten we al van Elsschot. Annet bewijst voor mij, dat het een kwestie van spelen is. Spelen integreert denken en voelen. Spelen maakt reflecteren, leren en werken mogelijk. Veel plezier!’
Kees Izelaar, trainer en co-auteur van ‘Brand New You’, een spel over personal & professional branding,
www.TheCuriousNetwork.nl

Geen opmerkingen: